• Beste optiekketen 2016

Pearle Opticiens

Pearle Opticiens is in Nederland marktleider in brillen en contactlenzen. Philogirl heeft de PR voor de landelijke campagne voor de 70.000 vuurwerkbrillen verzorgd. Daarnaast bedachten, ontwikkelden en ontwierpen wij een lesbrief, kleurplaat en e-nieuwsbrief over de zonsverduistering die op 20 maart 2015 in Nederland bij helder weer gedeeltelijk te zien was.

Beste Optiekketen 2015

In 2015 is Pearle voor de 5e keer uitgeroepen tot Beste Optiekketen. Philogirl verzorgde het ontwerp van de landelijke en regionale advertenties en de bijbehorende PR-campagne.

Pearle Opticiens Beste Optiekketen 2015

Persbericht door Redactie 21 september 2015

Soesterberg, 18 september 2015 – Voor de 5e keer is Pearle Opticiens door de consument verkozen tot Beste Winkelketen in de Optiek. ‘Beste Winkelketen van Nederland’ is de grootste consumentenverkiezing van Nederland, waaraan dit jaar ruim 269.000 consumenten hebben meegedaan. De consument heeft zijn waardering uitgesproken voor Pearle Opticiens op het gebied van prijs, service en deskundigheid. De prijs is dinsdag 15 september jl. uitgereikt in het Triple Ace WTC Schiphol te Amsterdam. Pearle Opticiens is met 300 filialen en een zeer uitgebreide webshop in brillen en contactlenzen de marktleider in de optiekbranche in Nederland. Meer informatie over Pearle Opticiens is te vinden op www.pearle.nl.

 


Philogirl communicatie & PR
Hofplein 20 (Spaces)
3032 AC Rotterdam

T 010 - 223 94 38
E info@philogirl.nl

Social